dilluns, 5 de gener del 2015

20 - CB

 
 Comence l'any i, com no, arribe tard. Tot i que és dilluns, anem a figurar que és diumenge i que les publicacions cauen quan toca. Tot i això, em ve bé de fer tard. Aquest és el meu regal de reis per a qui el vulga prendre. Les noves lectures vénen amb el nou any i els nous poemes també. Aquest que penge hui, precisament, arriba hui mateix. Acabadet d'eixir del forn. Desitge, com llegireu ara mateix, que acompliu els vostres desitjos (si em permeteu la redundància). Que feu el que us abellisca i que ho feu bé, perquè els desitjos que tenen pressa, no valen. Gaudiu-los. Amagueu-vos i desitgeu, amb força!


CB
 
He tingut un desig.
 
He llegit Bukowski.
 
I les coses no són sempre les mateixes.
 
 
No em sagnen ja els dits.
 
Les parets han estat el meu piano.
 
He tingut un desig.
 
M'importen les majúscules i hui
 
espere no morir.
 
 
Sóc qui ell pensa que sóc.
 
Ningú.
 
He llegit Bukowski i no se m'ha
 
caigut l'ànima fins al sol.
 
He estat jo qui s'ha apropat al terra
 
i he alçat l'esperit.
 
 
M'he disfressat. He sigut fum,
 
amagat.
 
Un fum seré, suau, propi, escandalós.
 
Amb les portes tancades, al meu llibre.
 
He llegit Bukowski amb l'esperit
 
ben amunt.
 
Amb les cames ajupides.
 
Fent gala del meu desig.
 
 
El meu desig. Ràpid.
 
Ha estat meu, l'he fet meu.
 
L'he fet.
 
Massa ràpid.
 
 
Fent del que vull, el que faig.
 
Les coses no són sempre les mateixes
 
i, ràpides, no arriben a ser.
 
 
M'he amagat, encauat
 
a la terrassa.
 
Fent el meu desig.
 
Fent del que vull, el que faig.
 
I ha estat massa ràpid
 
per alçar-me l'esperit
 
com ho fa un desig.
 
 
 La part musical d'aquesta setmana mereix la digna i baixa brutesa que trobe a les "cobles" de Charles. Música per amagar-se i fer els desitjos més dolcets que ens guardem per als moments amargs. Les coses més boniques naixen al carrer i s'han de fer al carrer, que per a això està. Gaudiu la bellesa amb tot el temps que us calga. Ací teniu per la vostra lenta joia LÁGRIMAS NEGRAS.
 
 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada